Met een huis, tuin en keuken printer zoals wij die thuis hebben staan gaat dat moeilijk, maar de wat grotere printers zoals die in kantoren staan, kan zelfs wel tot boven de 250 gram per vierkante meter worden geprint en dan spreken we niet meer van papier maar van karton!
Ik ben trouwens in het bezit van een HP Officejet 4500 printer en ik heb zo'n vermoeden dat het daar wel mee zal lukken, maar heb het nog nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op een gemiddelde printer lukt dat niet. Die kunnen maximaal 120 gram papier goed bedrukken. Je kunt beter naar een kopieerwinkel of drukkerij gaan, die hebben gespecialiseerde apparatuur.
Amadea
11 jaar geleden
Dat ligt aan je type printer.
Als je een bovenaanvoer hebt maakt het papier een flauwe bocht naar beneden en lukt het tot 220 gram.
Als je een onderaanvoer hebt is 180 gram het maximale gewicht wat je kan doen, anders loopt het geheid vast. De bocht die het papier moet maken is te kort.