Door middel van je USB kabel die je als het goed is hebt...of doormiddel van een SD kaartje die je misschien in je mobiel hebt zitten
Connecteer je smartphone en PC via je USB kabel en als het goed is komt er dan een mapje tevoorschijn en als je daarop klikt, staan er mappen, zoek de map 'foto's/pictures' en hierin staan je foto's die kun je dan opslaan op je PC.
Voor je SD kaartje kun je je SD kaart uit je mobiel halen en in je PC zetten en zo kun je dus uiteindelijk hetzelfde doen als bij de USB kabel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook de foto's ook via de mail sturen:
Inloggen op je smartphone, dan de foto's sturen naar je eigen e-mail. En op de pc opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je android op je telefoon hebt staan, kun je de app airdroid downloaden. Je kan dan onder je eigen wifi netwerk bestanden draadloos naar je computer versturen.