Kan je minecraft online spelen zonder download?

nou ik wil minecraft spelen maar ik mag niks downloaden kan iemand mij helpen??? ik zoek een site waar je minecraft kan spelen zonder te downloaden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (5)

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar de enige oplossing is om te downloaden anders lukt het echt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon. Je moet naar www.minecraft.net gaan en je kunt gewoon op die site Minecraft spelen, zonder iets te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je naar minecraftforfree.com gaat dan kun je het gratis spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan.
Al heb je minecraft gekocht.(Kost 20 euro)
kun je het in je browser spelen.
en anders moet je kijken voor een usb stick(of je hebt die al)
en dan vraag je aan een kennis of hij hem op die usb stick
wil zetten. succes!

Toegevoegd na 35 seconden:
maar als je in je browser wilt spelen ga dan wel naar www.minecraft.net/play
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kort antwoord: Ja, op één voorwaarde.

Lang antwoord: Ja, maar je moet Minecraft ooit aangeschaft hebben. Als je het aangeschaft hebt kan je naar de Minecraft website gaan om het spel daar, ik je browser te spelen. Je hoeft dan niets te downloaden.

Als je bedoelt of je het zonder internet kan spelen, ja, maar je moet Minecraft op je PC hebben geïnstalleerd. Dan kun je, nadat Minecraft een internet-check heeft gedaan, klikken op 'Play Offline.' Hier moet je ook voor betaald hebben.

Als je Minecraft hebt gekocht kan je dus én op de website spelen, én offline, als je het ooit al gedownload hebt.

Als je het wilt spelen zonder dat je het gekocht hebt moet je het vanaf een een andere site downloaden, en dat is helaas illegaal.