Hoe blokkeer je iemand op facebook die jou al geblokkeerd heeft?

Zodat de ander ook jouw gegevens niet meer kan zien, of de blokkering kan opheffen en weer contact op kan nemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Dat gaat niet lukken maar voor dat soort dingen moet je gewoon je privacyinstellingen goed zetten via dat driehoekje rechts naast 'startpagina' bovenaan rechts. Het is vreemd dat het niet kan maar het is nu eenmaal zo.

Zorg er voor dat vrienden van vrienden jouw gegevens niet meer kunnen zien en je ook geen berichten kunnen sturen als je daar bang voor bent want ik neem aan dat je die persoon allang ontvriend hebt?