Waar vind ik mijn muziek in mijn Iphone?

Ik heb nog nooit mijn Iphone als Ipod gebruikt, dus dit is nieuw voor me.

Ik heb mijn Iphone aangesloten op Itunes (macbook), waar ook mijn gedownloade nummers op staan. Deze nummers heb ik gesleept in het mapje 'muziek' van mijn iphone. Vervolgens klikte ik op synchroniseren.

Nu dacht ik dat ik mijn muziek wel zou vinden in Itunes op mijn Iphone, maar ik kan het nergens vinden.

Waar is mijn muziek gebleven?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
7.4K

Antwoorden (2)

Bij het tabblad "Muziek van je iPhone" staan de afspeellijsten die gesynchroniseerd. Als je daar niets ziet staan is er iets mis gegaan. Staat daar wel wat dan kun je de muziek via de afspeellijsten benaderen. Als daar niets staat dan is er iets mis gegaan met synchroniseren. De manier waarop je het doet is volgens mij wel goed, alleen hoef je volgens mij niet eens op synchroniseren te drukken. Slepen zou genoeg moeten zijn. Misschien dat hij met synchroniseren de muziek anders wel weer verwijdert?

Succes met puzzelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
De muziek staat idd bij het tabblad 'muziek' Maar ik weet echt niet waar in Itunes (op de Iphone) ik mijn muziek kan vinden? Waar staat de afspeellijst dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meen je? Die optie heb ik niet eens?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij op me iPhone staat mijn muziek bij het 'Muziek' icoontje(oranje met een muziek teken erop)
En ook bij iTunes(die paarse met het muziek teken)
Je klikt op je iPhone op het oranje blokje met een muziek nootje er onder waar erg groot muziek onder staat en daar is al je muziek. Niet in iTunes op je telefoon, dat is alleen voor het kopen van muziek.