overleden Hoofdrolspeler 'Han' uit Fast & Furious 3 komt terug in deel 5 fast five? (Fast & the Furious)

Als ik het me goed herinner overlijdt Han in de 3de Film van Fast & Furious. Maar in deel 5 komen alle mensen die hij heeft ontmoet samen om hem te helpen, hier zit hij ook tussen. Heb ik iets gemist dat deze acteur volgens het verhaal toch niet is overleden, of is het een 'fout van de film'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Fast & Furious Tokyo Drift is eigenlijk niet nummer 3. De afleveringen zijn niet in volgorde uitgekomen.

Releasevolgorde:

1. The Fast and the Furious
2. 2 Fast 2 Furious
3. The Fast and the Furious: Tokyo Drift
4. Fast and Furious

Verhaalvolgorde

1. The Fast and the Furious
2. 2 Fast 2 Furious
3. Fast and Furious
4. The Fast and the Furious: Tokyo Drift
enz,

Op een ander site staat deze volgorde:

1. The fast and furious
2. Fast and furious
3. 2 fast to furious
4. Fast five
5. Tokyo Drift
enz.

De meningen over de verhaalvolgorde zijn verdeel, maar vast staat dat nummer 3 (Tokyo Drift) niet voor nummer 4 bekeken moet worden.