Wat doet een meisje wanneer je je leuk vindt?

Aan wat voor dingen kan je allemaal zien wanneer een meisje je nou leuk vindt? Heb namelijk het vermoeden dat iemand mij leuk vindt maar zou graag willen weten waaraan je dat kan zien, weet niet als het belangrijk is maar ze is 17.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Tja, bij meisjes van die leeftijd is het altijd moeilijk gokken of ze gewoon de aandacht leuk vind of echt jou. punt is dat je gewoon niet nerveus moet zijn en er mee uit vragen, dan weet je meer dan voldoende. En als je dat niet durft, gewoon haar een tijdje iets meer met rust laten en kijken of ze naar je toe blijft trekken. Zo ja, dan is dat het moment om je kans te grijpen. Hoe dan ook succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een meisje dat je leuk vind, lacht naar je...

En dan moet jij de volgende stap maken... En dan zal ze de volgende stap beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad ze lacht naar je. Kijkt steeds naar je, jullie blikken zullen elkaar kruisen. Loopt vaak langs je heen, ze probeert dat onopvallend te doen.

Wees je zelf. Je denkt het niet zomaar dat dit meisje jou leuk vindt. Er is dan vast een aanleiding voor geweest. Probeer contact met haar te maken, dan merk je het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En sommige meisjes proberen juist om ruzie met je te maken!

Enerzijds om je aandacht te trekken en anderzijds uit nieuwsgierigheid hoe je er op zal reageren.

Heerlijk toch, de liefde?
En zolang je niet weet waar je aan toe bent blijft het spannend ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdiep je eens in non-verbale communicatie. Zo zal elke vrouw met d'r haar beginnen te frunikken als ze iemand tegenkomt waar ze verliefd op is. Dit gaat onbewust
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze heel geïnteresseerd in je doen en laten is en ze zal proberen om contact met je vrienden te maken om zo over jou te kunnen praten. Steeds lachen om je grapjes, complimentjes maken, giechelen met haar vrienden over je.