Hoe moet ik een zes termijnen betalen?

Ik moet in oktober lesgeld betalen voor mijn opleiding, maar k wil het graag in zes termijnen betalen met automatische incasso, maar ik weet niet waar ik dat moet aanvragen op de website.. weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Je krijgt een acceptgiro van DUO. Wil je in termijnen betalen? Dan moet je dat vóór de uiterste betalingsdatum die op de acceptgiro staat aan ons doorgeven. Dit doe je in Mijn DUO. Anders kun je het volledige lesgeldbedrag alleen nog in één keer per acceptgirokaart betalen.

Kun je geen gebruik maken van Mijn DUO? Dan kun je de betalingsregeling aanvragen met het formulier Aanvraag Betalingsregeling Lesgeld. Het duurt dan wel langer voordat je betalingsregeling wordt vastgelegd.

Vorig jaar in termijnen betaald?
Heb je het lesgeld voor het schooljaar 2011-2012 in termijnen betaald? Dan incasseren we ook dit jaar het lesgeld in zes termijnen via automatische incasso. Dit gebeurt automatisch: je hoeft dan niet opnieuw een termijnregeling aan te vragen. Je krijgt hiervan wel een bevestiging. Heb je toch een acceptgiro gekregen of betaal je liever het lesgeld ineens? Geef dan opnieuw in Mijn DUO aan hoe je wilt betalen. In Mijn DUO kun je nu al zien welke betaalwijze voor jou staat geregistreerd.
Aanvragen betalingsregeling in Mijn DUO lukt niet?
Kun je geen gebruik maken van Mijn DUO, dan kun je de betalingsregeling aanvragen met het formulier Aanvraag Betalingsregeling Lesgeld. Het duurt dan wel langer voordat je betalingsregeling wordt vastgelegd.

Je kunt alles vinden in de bron:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je de instelling niet op bellen met deze vraag of je het in termijnen kan betalen? Denk dat het sneller geregeld is dan via de site. En je kan jouw verhaal beter verwoorden zodat ze misschien eerder akkoord gaan met de betalingsregeling. Dat zou ik proberen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat er volgens mij inderdaad ook om om welke instelling het gaat. Als het gaat om het betalen van collegegeld in 6 termijnen moet je dat volgens mij aanvragen/regelen bij de betreffende onderwijsinstelling zelf en niet via DUO.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bellen naar het bedrijf is tegenwoordig sneller dan contact opnemen via het net