hoe kan ik google als standaard zoekmachine instellen?

nu krijg ik bing maar ik wil google en ik heb internet explore geen google chrome

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
10.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
al zoekmachine he niet als beginpagina

Het beste antwoord

Om google als standaard ZOEKMACHINE in te stellen, stel je het dus NIET in als startpagina!!.

Ik heb op mijn PC IE8 staan, en daar werkt het als volgt:
Je gaat naar de knop "extra" rechtsbovenaan. Daar klik je op en dan ga je naar de onderste regel "Internetopties".
In het schermpje wat dan opent. ga je naar het tabblad "Programma's". Daar aangekomen staat helemaal onderaan de optie "Invoegtoepassingen beheren". Als je daar op klikt, opent weer een nieuw scherm waarin je van alles kunt regelen. Aan de linkerzijde staan een aantal opties. Als het goed is, is de tweede de optie ": Zoekmachines" Als je daar op klikt, zie je aan de rechterzijde de mogelijke opties. klik met rechts op de Bing zoekmachine en selecteer "uitschakelen" selecteer de google pagina en klik rechts op inschakelen.

Als je een andere versie van internet explorer hebt, moet het ongeveer gelijk werken. Je kan in de helpfunctie altijd zoeken op invoegtoepassingen beheren zoeken.

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Tools naar Internet opties en daar de "homepage" veranderen naar "google.nl"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je klikt op Extra, en kiest dan voor de onderste mogelijkheid: Internetopties. In het vak Startpagina, bij het huisje, vul je in: http://www.google.nl/ (of .be als je in België woont). Klik op OK en het is geregeld.
Amadea