Het theorie-examen voor bromfiets duurt ongeveer driekwartier, inclusief de toelichting. Je dient ongeveer een half uur voor aanvang van het theorie-examen aanwezig zijn.

Hoeveel fouten mag ik hebben op het theorie-examen?

Het theorie-examen bestaat uit vijftig vragen: ja/nee vragen, meerkeuzevragen en vragen waar je zelf een getal in moet vullen. Je mag maximaal 6 vragen fout hebben beantwoord, en dus minimaal 44 vragen goed, om te slagen.

Hoelang duurt een praktijkexamen voor de bromfiets?

Het praktijkexamen duurt ongeveer 45 minuten.

Toegevoegd na 52 seconden:
http://www.vboc.nl/contact/faq.html#am-faq

Toegevoegd na 7 minuten:
Een bromfietsrijles kost maximaal € 44,50. Het pakket dat hieronder omschreven wordt, gaat uit van 4 praktijklessen. Mocht je meer lessen nodig hebben, worden de kosten hoger.

Bromfiets (AM2)
4 praktijklessen (2 x 2 uur)
1 praktijkexamen
Prijs vanaf € 340,-

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.anwb.nl/auto/rijbewijs-en-trainingen/rijbewijs-halen,/bromfiets.html?gclid=CIPDpffi8qECFUaK3godRFu4mA