hoe haal je een foto uit outlook?

iemand heeft een foto in outlook ingevoegd (dus niet als bijlage). Het lukt me niet om die foto eruit te knippen en te plakken. Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.5K
Amadea
11 jaar geleden
Heb je geprobeerd of je de foto aan kunt klikken?

Antwoorden (3)

Normaal gesproken door met je rechtermuisknop op het plaatje te klikken en vervolgens klikken op Kopiëren. Plak daarna (control V) op de plek waar je de foto wilt hebben. Maar mogelijk is de foto beveiligd en kun je er niet zo veel mee. Als kopiëren niet lukt dan kun je de foto misschien eerst opslaan via de rechtermuisknop in een bestand dat door jou wel bewerkt kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drie mogelijkheden:
- Met de rechtermuisknop erop klikken en dan afbeelding opslaan als...
- Met het knipprogramma de foto selecteren en opslaan.
- Een printscreen maken en die bijsnijden tot je alleen de foto overhebt.
Amadea
11 jaar geleden
Als je de foto niet met een functie die de rechtermuiknop geeft uit outlook kan halen dan zou je ervoor kunnen kiezen een print screen te maken. Dat doe je met de knop die rechts naast je F12 knop zit bovenaan je toetsenbord.
Dan open je paint dat standaard op bijna alle computers zit. Dan doe je rechtse muisknop -> Plakken. Dan heb je de gehele schermafbeelding waarna je even de foto moet selecteren en opnieuw knippen en plakken in een leeg document en voila.