Ha, die Jobo;

Bose geeft zelf geen uitgangsvermogen op en dat zal met een accugevoed apparaat ook niet zo vreselijk hoog zijn. Maar vermogen is niet de eerste veresite bij geluidskwaliteit en die is volgens onderstaande link erg goed.

Via de tweede link vind je de technische gegevens die Bose wel verstrekt: iemand die een beetje thuis is in electro kan daaruit berekenen wat het maximaal uitgangsvermogen zou kunnen zijn.