Hoe moet je een minecraft server maken voor minecraft cracked en zonder hamachi ?

Ik heb net minecraft cracked gedownload en heb al veel keer een minecraft server gemaakt alleen ik kan dan alleen met computers op die server die met mij internet verbinding hebben. Maar ik wil dat mensen die niet op mij internet zitten ook kunnen joinen ik heb al een keer iets met portforward of zo gelezen alleen weet nog niet echten wat het is. Dus ik wil dat mensen kunnen joinen op mij server dat ook voor minecraft cracked is en zonder hamachi.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt.

GR.Davy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop het en je hebt nergens last van en je kan ook nog op servers van andere mensen die hem gekocht hebben.

Het beste antwoord

Ik heb dit toevallig vorige week gedaan, je moet inderdaad port forwarden. Dit klinkt veel moeilijker dan het is!
In de bron kun je zien hoe het moet (begint ongeveer bij 1 minuut).

Toegevoegd na 34 seconden:
Als het je niet lukt dan meld je je maar dan help ik je wel verder ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga kijken of het lukt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit ook voor minecraft cracked
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja voor cracked!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je online mode op false zet doet die het dan ook nog voor mensen die niet op mij netwerk zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga even kijken bij mijn eigen server
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb online mode ook op false en mensen die niet op mijn netwerk zitten kunnen toch gewoon joinen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankje is gelukt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is eindelijk gelukt dankje

Andere antwoorden (1)

Je moet op YouTube een filmpje over een server maken opzoeken, en op het einde als je de server hebt bij properties alles op false zetten i.p.v. true. Dan moet het waarschijnlijk lukken, succes ! Greetz uit 't Zuiden !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry maar dit klopt helemaal NIET!