Waar kan ik mijn (ongedragen) kleding kwijt?

Een deel (gedragen) wil ik gratis wegdoen, maar ik heb ook veel nooit-gedragen kleding, met zelfs nog prijskaartjes eraan. Kan ik dit ergens anders kwijt dan marktplaats?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de voedselbank bij jou in de buurt
Die weten wel wie ze heel goed kan gebruiken
Bij een kringloop vragen ze ook voortaan de hoofdprijs
Dat is ook voor echte arme mensen nog te veel
Dus beter directe bemiddeling

Het beste antwoord

Je kunt het naar de kringloopwinkel brengen, daar krijg je er niets voor.
Je kunt het naar een tweedehands winkel brengen, daar krijg je meestal een percentage van de opbrengst als het verkocht is, of het afgesproken bedrag, wat vooraf is vastgesteld, bij het brengen.
Je kunt er ook mee op de vrijmarkt gaan staan, dan zul je moeten wachten tot koninginnedag. of plaatselijk feest.
Je kunt naar een kofferbak verkoop gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. op de rommelmarkt (wat tegenwoordig ineens kofferbakverkoop heet) staan veel mensen met kleding. ook (bijna) nieuwe

Andere antwoorden (7)

Breng het naar het Leger des Heils, een kringloopwinkel, of een tweedehandskledingzaak. Dan kan je minder bedeelden daar heel blij mee maken.
Amadea
11 jaar geleden
Bij het Leger des Heils of op kledingbeurzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bedoelt of je ze kunt verkopen,
kijk dan eens of er in jouw woonplaats, of in de buurt
ook tweedehands kledingwinkels zijn.
Vaak nemen die goede kleding in de verkoop en krijg
jij een deel van de opbrengst.

Als het gaat om merkkleding, daar is ook een site voor:
http://www.2ndhandbrand.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het mooie, representatieve kleren zijn kun je ze ook doneren aan Dress for Success, dat is een goed doel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even op de site gekeken, wat een geweldig idee! ++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ! prima idee, echt heel goed !
Amadea
11 jaar geleden
Wie van bovenstaande twee is vergeten de + te plaatsen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, Amadea, die is leuk! Deze info kreeg je helemaal gratis en voor niets en van de blije reacties word ik al zo blij dat ik geen + hoef. Thankx anyway!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad amadea, ik heb de + gegeven, had al geplaatst toen ik dacht: dat had je even moeten melden...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben er een keer geweest voor een sollicitatie. had er nog nooit van gehoord, maar mijn klantmanager bij de sociale dienst kende het. Heb mooie kleding meegekregen, en had de dag erna de baan gekregen!
Een idee voor je gratis kleding is de voedselbank? In Arnhem hebben we een kleding/speelgoed hoek waar je 1 keer in de maand wat uit kan zoeken, vooral de wintermaanden met sint en kerst was een succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alle voorgaande antwoorden hebben veel ideeën opgeleverd, nog eentje:
als het je niet lukt de kleding te verkopen, ik heb thuiszorg en mijn ervaring is dat deze mensen "overal" komen en ook weten waar het "echt" nodig is..., dus dat zou een dankbare doelgroep kunnen zijn!
overigens, niet iedere medewerker van thuiszorg zal deze vraag enthousiast met "ja, dat regel/doe ik wel even voor je." beantwoorden.