Mijn Word 2010 kopieert geen tabellen meer, hoe kan dat?

Ik probeer een tabel van het ene bestand in het andere te kopieren. Eerder ging het altijd probleemloos en nu opeens kopieert hij alleen de tekst en geen tabel. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.2K

Antwoorden (2)

Door de kopieeractie iets hoger te starten.
Klik een regel boven de tabel ipv in de tabel.

Toegevoegd na 17 minuten:
Tja, dan kan ik je weinig anders geven dan de letterlijke tekst van ms hulp:

"Een tabel kopiëren en deze op een nieuwe locatie plakken

Wanneer u een tabel op een nieuwe locatie plakt, kunt u de tabel kopiëren of knippen. Wanneer u een tabel kopieert, blijft de originele tabel staan. Wanneer u een tabel knipt, wordt de originele tabel verwijderd.

Houd in de afdrukweergave de aanwijzer boven de tabel totdat de tabelverplaatsingsgreep Tabelverplaatsingsgreep verschijnt.
Klik op de tabelverplaatsingsgreep om de tabel te selecteren.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Als u de tabel wilt kopiëren, drukt u op CTRL+C.
Als u de tabel wilt knippen, drukt u op CTRL+X.
Plaats het invoegpunt op de locatie waar u de nieuwe tabel wilt invoegen.
Druk op CTRL+V om de tabel op de nieuwe locatie te plakken."

http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/een-tabel-verplaatsen-of-kopieren-HA010034316.aspx#BM2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
Als het eerder wel werkte maar nu niet meer en zelf met bepaalde instellingen blijft Office kuren vertonen, dan is er schijnbaar iets mis met je officepakket.
Je kan dan eventueel overwegen deze proberen te herstellen.

1.Klik op Start en op Configuratiescherm.
2.Klik op Programma's en onderdelen.
3.Klik op het Office-programma dat u wilt herstellen en klik op Wijzigen.
4.Klik op Herstellen en klik vervolgens op Doorgaan.

Mogelijk moet u de computer opnieuw opstarten nadat het programma is hersteld.

Lukt dit niet, verwijder dan het gehele pakket, eventueel met behulp van Revo Uninstaller ( deze ruimt ook de restbestanden op ) en installeer opnieuw je pakket.
Revo uninstaller is te vinden op;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
En is vrij te gebruiken.