bestaat er ook hart kanker?

ik heb er nog nooit van gehoord,en wil dit graag weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
3.4K

Het beste antwoord

Kanker is eigenlijk een tumor die kwaadaardig is (als uitleg om de link hieronder iets beter te begrijpen). Een tumor kan ook goedaardig zijn (in het hart meestal myxoom genoemd). Een tumor die primair in het hart is begonnen (in tegenstelling tot een uitzaaiing) komt bij 1 op de 2000 mensen voor. Een uitzaaing in ongeveer 2% van de gevallen. Dus ja het bestaat maar heel zeldzaam met name als je uitgaat van een kwaadaardige tumor die in het hart begint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
u was heel duidelijk,bedankt grt cor

Andere antwoorden (1)

Ja, alleen komt het niet vaak voor. De drummer van Kiss is hieraan overleden.