Temporary Internetfiles? en die zit weer in je internet browser ( bv I Explorer, Google Chrome)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoelde in je browser..... dus eerst je browser aanzetten, en een beetje afhankelijk welke deze is..... maar meestal staat het bij opties...... bijvoorbeeld, de meest voorkomende browser is internet explorer.... je gaat eerst het internet op... met andere woorden, zet je browser aan... dan ga je in dat venster naar extra... staat rechts bovenin, dan naar Internetopties.... en dan ´geschiedenis wissen´.... hopelijk was deze uitleg wat duidelijker... succes