Is klaarkomen gezond.. Zo niet hoeveel keer per dag is echt ongezond(jongen)

Is klaarkomen gezond ... Zo niet wat is het maxmum aantal per dag dar je mag klaarkomen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
413.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij elke zaadlozing verlies je als man een beetje zink. Te vaak een zaadlozing kan een ongunstige invloed hebben op je gezondheid. Een dalorgasme; dat is klaarkomen zonder zaadlozing, heeft dat bezwaar niet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Klaarkomen voor een man is echt supergezond. Je beweegt, ademhaling wordt sneller, je spuit. kortom: alles komt in werking. doe het maar gerust zo vaak je wilt, als het maar geen verslaving wordt!!
liveisgreat
5 jaar geleden
Het hangt er allemaal vanaf. Als je masturbeert dat kan echt geen kwaad.
Iets anders is het als je de hele tijd met seks in je kop loopt, de hele tijd porno kijkt en je partner verplicht om seks met je te hebben. Dan heb je een seksverslaving.
Als je niets anders doet dan aftrekken, als je bv. je op niks meer kan concentreren omdat je de hele tijd neiging hebt om aan je lul te trekken, dan kan je je ook vragen beginnen te stellen wat hierachter zit. Bv wil je iets ontvluchten?
Maar als je gewoon enkele keren per dag masturbeert, dat kan echt geen kwaad. Zo lang dat idd niet het enige is waarmee je je bezig houdt.
TwanAnoniem
een jaar geleden
Je kunt zo vaak klaarkomen als je wilt! Ruk er lekker op los zou ik zeggen! Problemen aan de eikel of vruchtbaarheid zijn fabels.

Antwoorden (7)

Klaarkomen is gewoon gezond is goed voor je bloedsomloop ,stress,om heerlijk in slaap te vallen,je heerlijk te ontspannen achteraf. En hoevaak of hoeveel keer per dag is iets persoonlijks.Maar niet ongezond ,Kan er wel problemen aan je eikel van krijgen ,zoals rood worden schraal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het antwoord zit in je lichaam , last is een waarschuwing.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
top man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aha, een echte Star Trek!

De hele bende wordt steeds weer nieuw aangemaakt, dus ga vrolijk door. Veel roulatie (ouwe meuk naar buiten ploppen dus) vermindert *geloof ik* ook de kans op prostaatkanker, dus in zoverre is 't gezond te noemen. Ik zou haast zeggen: "hoe vaak had je 't op de agenda gezet?" aangezien 1 hooguit 2 keer per dag al heel wat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Meer klaarkomen is lagere kans op prostaatkanker. Bovendien krijg je nog spierballen ook!
Ritsuka
12 jaar geleden
wel een beetje arm wisselen he, anders word het verschil zo groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaa :) tydens examens durft het soms wel wa meer te zyn ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij zit binnen voor je saaie schoolboeken, je kijkt naar buiten en ziet iedereen lol hebben en uit zelfmedelijden denk je ach nog 1 keertje kan geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad Machi ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Basta: hoezo 42? ;-)
Zolang jouw sociale leven er niet onder gaat lijden en het geen obsessie wordt, mag je van mij trekken tot je een ons weegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ookaay xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk toch echt dat trekken tot je een ons weegt niet gaat lukken. als je namelijk zoveel mastrubeert zal je na een tijdje een enorm gespierde arm krijgen die zeker weten meer weegt dan een ons
Er was laatst een jongen overleden die 42 keer op een dag was klaargekomen. Maar dan spreek je ook echt van een verslaving.

Luister gewoon naar je lichaam, zolang je geen last krijgt van RSI in je arm, of schuurplekken op je penis, dan is er niks aan de hand.
Als het ook niet in de weg komt van werk/school/sport/sociale dingen, ga lekker je gang, zo vaak je wilt.

Het is gezond, regelmatig klaarkomen schijnt goed te zijn om de kans op prostaatkanker te voorkomen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de kans op prostaatkanker te verkleinen, naar ik aanneem ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:0 42 keer izz crazy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm.. da's ongeveer elke 23 minuten. Als je er tien minuten voor nodig hebt heb je dus nog geen kwartier pauze, en da's dan zonder koken/eten/whatever andere activiteit. Ik geloof er eerlijk gezegd geen ruk van.. ^_^ Tenzij die persoon het "stoppen *net* voor 't vuurwerk" ook als klaarkomen rekent.. - niet dat 42 dan weinig is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@LazyBE:
Onthoud: 42 keer, dus niet proberen! :o hoe saai je bio boek ook is, het is het doodgaan niet waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie heeft dat geteld??
SnakeEye
12 jaar geleden
Hij was geschept door een auto.... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al rukkende?
maar het genante was, dat toen hij keurig opgebaard lag hij nog niet kon stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien wou hij wel alleen z'n spieren trainen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaarkomen en ejaculeren zijn 2 verschillende dingen. Als je het goed "aanpakt", kun je meerdere keren klaarkomen terwijl je uiteindelijk maar 1x ejaculeert. Als die 42x alleen over klaarkomen gaan, dan is dat best haalbaar op 1 dag (meer ook wel). Maar 42x ejaculeren lijkt me ZEER sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
42! Hij had het antwoord en stierf als een gelukkige rukker denk ik.
Een gezonde jonge vent kan per etmaal wel tot 7 X klaarkomen (ik heb het dan over gemeenschap met ejaculatie).
Als het niet meer wil, houdt het gewoon op.
Als je geen dwangmethoden gebruikt om een ejaculatie te veroorzaken, stopt het kunnen klaarkomen op dat moment vanzelf.
Erger is het als je wel dwang in het klaarkomen toelaat, zoals sommige stellen wel eens proberen maar dan zit je in de wat SM achtige hoek.

Als iemand zeer vaak klaar kan komen , dan kan er wat aan de hand zijn met de organen en klieren die daarbij betrokken zijn.
Dingen als hersenbeschadiging, hypofyse, bijnieren, testis, prostaat en de penis zelf kunnen een prikkeling veroorzaken die verward kan worden met opgewondenheid, zoals bijvoorbeeld met priapisme het geval is.

Ik heb het dan echter niet meer over een gezonde/normale situatie.
Dus de ene jonge man kan vele malen per dag klaarkomen en sommigen maar enige malen per week met daartussen alle gradaties.

Komt er bij het klaarkomen pijn en/of bloed bij, zoek dan je huisarts op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanhand van de antwoorden word hier uitgegaan dat het alleen 1 man is die klaarkomt dit geld ook voor 1 vrouw of meisje dat het zelfs goed is om klaar te komen ,hoe vaak ligt aan de persoon zelf en de gedachte en drang naar sex of zelf bevrediging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verbaast me altijd weer hoe slecht mensen geinformeerd zijn over sexualiteit, en hoe truttig nederlandstaligen dienaangaande zijn: onderstaand antwoord impliceert namelijk masturbatie en jongens zeggen dat ze gewoon mogen (zelfs moeten!)masturberen, vinden heel veel mensen maar heel eng...
Er is een heel duidelijk antwoord op je vraag: ja, klaarkomen is heel gezond voor mannen, en de richtlijn is, dat vanaf de puberteit, minimaal 1 keer per dag klaargekomen zou moeten worden (2x als je een sexuele partner hebt)
Voor een jongen tussen de 11 en pak-en-beet 25 is het heel normaal, en volstrekt gezond, om je zo'n 2 á 3 keer per dag te masturberen, of je, naast de seks met je partner, nog eens eenmaal te masturberen.

Het antwoord is dus niet zozeer een kwestie van een maximum, want dat is er niet echt, maar wél van een minimum - als je later een veel kleinere kans op prostaatkanker wil.

En als je een kleinere kans op *bal*kanker wil, heeft het ook zo zn voorkeur om de boel koel te houden. Geen Björn-Borgonderbroeken dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Lekker los laten hangen in een heel grote en ruime onderbroek.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Partner hebben of niet maakt fysiek natuurlijk geen 'bal' uit. Alsof een partner je ejaculaties per dag minimaal zou moeten verdubbelen, hou toch op zeg. Daar heeft die partner misschien niet eens zin in elke dag weer, godzijdank heb je je handen dan nog. Klaarkomen is fijn, lekker en totaal niet ongezond. Als je een verslaving hebt met het gevoel van 'moeten' is het een ander onderwerp, maar een paar keer per dag klaarkomen is echt geen enkel probleem. 'Better out than in' zou Shrek zeggen!