hoe kan je vliegen op minecraft?

ik had op minecraft een huis gemaakt, en daarna effe de omgeving gaan bezoeken. ik zag water en ik volgde dat in de hoop dat ik op een strand ging uitkomen, maar nu vind ik mijn huis niet terug. ik heb lang dat water moeten volgen, zeker 20 minuten, en ik heb geen zin om weer 20 minuten terug te keren en nog zoeken waar mijn huis staat. op de app voor ipad en iphone kan je vliegen, maar hoe moet dat op pc aub? alvast bedankt =)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
15.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja

Het beste antwoord

In creative mode kun je vliegen door twee keer op spatie te drukken, en als je niet in creative mode zit zou ik de mod TooManyItems downloaden, daarmee kun je ingame switchen tussen creative en survival mode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan vliegen in minecraft door de gamemode op creative te zetten.
Dit kan je doen in een server door /gamemode [naam] 0
te doen of in single player de mod Single Player Commands te installeren.

Wat je ook kan doen: rei's minimap installeren. dit is een map van de omgeving
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan ook een MOD downloaden! Ik weet niet op welke site, maar je kan gewoon Googlen: MINECRAFT VLIEG MOD
Dan kom je er wel!!!