Nee, helaas dat kan niet. Je moet altijd naar de winkel gaan en daar betalen. Sinds kort heb je wel een service dat ze het voor je in de winkel opzoeken en je kunt het thuis laten afleveren maar dat kost dus altijd geld.

Toegevoegd na 53 seconden:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/ikea_services/ikea_services.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee,online bestellen is bij Ikea niet mogelijk,wel thuis bezorgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Ouderwets. En ik maar zoeken op hun site. Je kunt wel dingen op je 'boodschappenlijstje' zetten, maar daar heb je vervolgens niks aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat heet marketing. Je MOET naar de winkel. En daar kopen de meeste mensen net iets meer dan op hun lijstje stond...
Met een business account kun je online op rekening bestellen bij Ikea. Zo'n Business account is gratis. Je moet wel een uittreksel van kamer van koophandel kunnen overleggen (niet ouder dan 3 maanden).
Mocht je nou geen bedrijf hebben dan kun je helaas (nog) niet online bestellen. Ikea is op dit moment bezig met een onderzoek om te kijken naar de mogelijkheden. Maar voor het zo ver is...
Wil je het bezorgd hebben dan zul je echt bij de winkel langs moeten gaan. Dit kan namelijk alleen geregeld worden in de winkel (bellen heeft dan ook geen zin). Heb je geen zin of kracht om alles zelf uit het magazijn te pakken, er is sinds kort een nieuwe optie: verzamel en transport vanaf €54.-