Wanneer ik wil inloggen via www.hotmail.com > email invoer > wachtwoord invoer > aanmelden. krijg ik steeds het schermpje SERVER niet gevonden?

Cookies, Logboek, Geschiedenis alles is al opgeschoond. De enige manier om in te loggen is dat ik de bovengenoemde acties uitvoer. Wacht tot hij hem niet vind, en dan via hotmail.de toch op de inbox pagina kom.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hotmail.de gebruik ik dan om er alsnog in te komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Welke browser gebruikt u om in te loggen op de hotmail pagina?

Wanneer u Internet Explorer gebruikt, kunt u het probleem proberen te verhelpen door de instellingen van Internet Explorer opnieuw in te stellen. Op de volgende pagina staat beschreven hoe u dit kunt doen:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat gebeurd er dan als u het eens een keer probeert met Internet Explorer? Wat betreft Firefox kunt u wellicht eens de tips op de volgende pagina doornemen: http://support.mozilla.org/nl/kb/Kan%20niet%20aanmelden%20bij%20websites