Ik wil geen mails ontvangen van facebook in mijn mailbox. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.9K

Antwoorden (3)

onderaan deze mails staat een link die naar je persoonsinstellingen verwijst waar je kan aanvinken wat je wel en niet wilt ontvangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste in de mailbox enkele afzenders blokkeren, zo ook van allerlei nieuwsbrieven en dergelijke, maar je kan dit ook wijzigen bij de instellingen van facebook.

Het blokkeren van emailadressen gaan bij iedere account anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volg de volgende stappen.

1. ga naar facebook
2. klik rechtsboven op het pijltje naast startpagina
3. kies voor accountinstellingen
4. kies links voor meldingen
5. scroll naar beneden en daar zie je "alle meldingen" staan met daarachter "bewerken" Hiermee moet je 1malig handmatig alles uitvinken!

Succes :)

Toegevoegd na 1 minuut:
ps: vergeet niet na het uitvinken om op te slaan!
Na vandaag krijg je geen mailtjes meer van facebook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Duidelijk +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je :P