Waar kan ik aan kleine flesjes en potjes komen?

Mijn schoonzus is een kruidenvrouwtje.
Voor haar hobby maakt ze creme's zalfjes en verschillende olieen. Ze is bijna jarig en ik wil haar verrassen met kleine lege flesjes, flacons en potjes. Bij groothandels in verpakkingsmaterialen moet ik te grote partijen afnemen.
Als ik al iets vind waarbij je kleinere hoeveelheden kan bestellen dan is de stuksprijs weer te duur.

Toegevoegd na 21 minuten:
Geen gebruikte flesjes of potjes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (8)

misschien kan je slagen bij een ouderwetse drogist?
14 jaar geleden
Probeer de kringloopwinkel eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotel shampoo flesjes. Gebruiken en omspoelen. Zo neem ik ook wel eens afwasmiddel mee als ik op vakantie ga!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij de drogist of bij winkels die vakantieproducten verkopen: Bever Sport e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je iets aan deze site:

http://verzamelen.tweedehands.net/flesjes-blikjes-dopppen-etc/?gclid=CIDw_Kjfgp4CFU0B4wodTCXipQ

Toegevoegd na 6 minuten:
Deze site lijkt me ook wel wat:

http://www.eflessen.nl/category/5/volgens-materiaal-glas.html?gclid=CMCG6PHggp4CFU0A4wodNjgepg

Toegevoegd na 2 dagen:
Kleine flesjes en potjes zijn nog volop te koop bij het Kruidvat. Je kunt ze vinden bij de badaccessoires ze kosten € 0.99 maar ze zijn wel van plastic. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen:))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij dat je bij een apotheek moet zijn voor kleine flesjes en potjes. In een apotheek vullen ze vaak zelf ook kleine flesjes en potjes vanuit een grotere voorraad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk es op deze site. Ze hebben echt van alles. Heb er zelf ook wel es wat besteld en dat is allemaal netjes afgehandeld. Succes!
www.verpakkingshop.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de handige link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ook weer in grote partijen!
Ik meen dat ik laatst bij 'Deja Vu' in de Houtsstraat in Nijmegen een mand vol met minipotjes zag staan. Maar het kan ook meteen daarnaast bij 'Zus en zo' zijn geweest.