Hoe krijg ik een NS-kortingspas

Ik wil graag een NS-kortingspas, want op de site is het allemaal heel raar beschreven, ik bedoel een 40 % kortingspas, en ik weet dat hij 50 euro kost, maar heb ik dan een ov chipkaart nodig om hem te krijgen? Want die heb ik nog niet, en hoe kom ik dan een een ov-chipkaart?

Hartstikke bedankt voor het antwoorden? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik raad je deze aan is in feitelijk de oude voordeel uren kaart
is 10 euro goedkoper
deze heet dal voordeel abonnement U gaat er graag een dagje op uit naar vrienden, familie of om lekker te winkelen, maar wel het liefst buiten de spits? Met Dal Voordeel heeft u altijd korting in de daluren en in het weekend. Altijd 40% korting in de daluren en in het weekend
60-plusser? Voor € 14 (2e klas) of € 39 (1e klas) extra 7 Keuzedagen erbij waarop u gratis reist
40% Samenreiskorting na 9.00 uur 's ochtends en in het weekend de hele dag (max. 3 pers.)
€ 50 per jaar

Antwoorden (6)

Ja, je zult een NS-account aan moeten maken en daar kun je de kortingspas bestellen.
http://www.ns.nl/reizigers/acties-en-uitjes/acties-en-uitjes/uitgestudeerd-actie

Een OV kaart kun je aanvragen op deze site en je kunt ervoor kiezen om een persoonlijke te nemen (met foto en gegevens) of een anonieme.
http://www.ov-chipkaart.nl/aanvragen/uitleg-persoonlijke-ovchipkaart/
Succes

Toegevoegd na 23 minuten:
Het antwoord dat ik gaf, is voor een uitgestudeerde die een voordeelabonnement wil. Als dat niet voor jou geldt, dan is de NS-kortingspas niet meer verkrijgbaar, tenzij je er al een had, die kan je verlengen en de prijs is nu € 60,- Maar dat geldt niet voor jou.
Ik sanp nu dat je er ook niet uitkwam op de site van de NS.
Het is vrij vaag omschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout! Je krijgt van de NS een gratis OV-Chipkaart waar het reisproduct, de NS-kortingkaart opzit. Je kun met die kaart ook met de bus en tram reizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op welke site heb je die aanbieding van de NS kortingskaart dan gezien?
Bedoel je een Dal Voordeel abonnement? (40 % korting in de daluren, die zijn van 09.00 - 16.00 en vanaf 18.30 tot 6.30). Deze kost namelijk €50. Hiervoor heb je inderdaad een OV-chipkaart nodig. Als je op de site van de NS het abonnement bestelt en je als ingangsdatum 14 dagen in de toekomst instelt, kun je gratis een OV-chipkaart aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij aan de balie loket van het station dee ik ook altijd als ik een kortingsps nodig had
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De NS-kortingspas zit als product op de NS OV-Chipkaart die je gratis van de NS krijgt als je de pas koopt. Je kunt er later ook andere reisproducten opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de voordeel urenkaart wat je beschrijft is helaas niet meer te koop

in plaats daarvan heeft NS 6 nieuwe abonnementen
weekend vrij daarmee kun je in het weekend onbeperkt reizen op deze dagen vrijdagavond, zaterdag en zondag
kost 40 euro p/m

je hebt ook dal vrij abonnement buiten de spits
Daarmee reist u in de daluren onbeperkt in de NS-treinen door Nederland voor een 95 euro per maand

deze geef ik je als tip als je in de spits wilt reizen dan kun je altijd voordeel abonnement nemen 20 euro per maand
dan heb je nog een dal voordeel abonnement

buiten de spits dit is eigenlijk hetzelfde als die oude voordeel kaart
Altijd 40% korting in de daluren en in het weekend
60-plusser? Voor € 14 (2e klas) of € 39 (1e klas) extra 7 Keuzedagen erbij waarop u gratis reist
40% Samenreiskorting na 9.00 uur 's ochtends en in het weekend de hele dag (max. 3 pers.) en het kost 50 euro per jaar goedkoopste abonnement

dan heb je ook altijd voordeel daar kun in de spits 20% korting krijgen inclusief de dal korting van 40% wat je bij het dalvoordeel abonnement krijg
Als jaarabonnement € 20 per maand dus € 240 per jaar
Als maandabonnement € 25 per maand

en voor de kinderen is er kids vrij wat je bij je abonnement kunt bij kopen aanbevolen Uw (klein)kind (4 t/m 11 jaar) reist altijd onbeperkt met u mee
Ieder kind z’n eigen abonnement en OV-chipkaart
Alleen onder begeleiding van een volwassene met geldig NS-vervoerbewijs
Gratis (max. 3)
€ 15 per jaar als los abonnement
Ook geldig in treinen van Arriva, Syntus, Veolia en Connexxion
en je hebt nog altijd vrij abonnement daar kun je onbeperkt in de dal en spits uren met de trein reizen
is ook het duurste
als jaarabonnement € 295 per maand dus € 3.540 per jaar (2e klas), € 495 per maand dus € 5.940 per jaar (1e klas)
Als maandabonnement € 364,90 per maand (2e klas) of € 620,30 per maand (1e klas)

aub
groetjes van mevrouwtrein de treinliefhebster

Toegevoegd na 4 dagen:
en die kan je kopen op NS.nl eerst een account aanmaken en daarna kun je je abonnement kopen OV chipkaart krijg je gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar www.ns.nl
Daar zie je staan 6 nieuwe abonnementen.
Klik daar op, en klik vervolgens op ''dal voordeel''
Dit abonnement kost 50 euro per jaar.
Je hebt geen ov chipkaart nodig, deze krijg je gratis per post toegestuurd met verdere instructies!!
Je hoeft nu alleen nog het formulier op de website in te vullen.
Nadat je dat gedaan hebt kan je een jaar lang met 40% korting reizen in de daluren.
De daluren zijn maandag t/m vrijdag van 9u tot 16u.
En van 18:30 tot 6:30u in de volgende ochtend.