Zijn morgen (1 januari 2012) de supermarkten open ?

Normaal wel op zondag,maar omdat t nieuwjaarsdag is. Of zijn er aangepaste openingstijden ( jan linders)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet 1 dagje zonder supermarkt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zat ik eigenlijk ook te denken.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Nou precies mijn gedachte. Mensen doe op tijd je boodschappen en laat winkelpersoneel ook eens van deze feestdagen genieten.
Kunnen we onszelf niet meer vermaken zodat we op alle feestdagen maar moeten gaan winkelen, naar modewinkels, keukenwinkels, woonboulevards & supermarkten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de winkels niet open zijn hebben we geen leven..... toch?! :-$
Beetje plannen en wat meer boodschappen in huis halen. Wat gaat er gebeuren als straks kerst op maandag en dinsdag valt... dan zijn de winkels 3 dagen achter elkaar dicht.... DRAMA!!! ;-)

Het beste antwoord

Nee, Jan Linders is volgens de link op 1 januari gesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij ons in Vlaanderen zijn alle supermarkten gesloten,dus mogelijks in Nederland ook.
12 jaar geleden
In ieder geval is Jumbo morgen open, volgens mij als enige. Die zijn 365 dagen per jaar open. Volgens mij zijn zij de enige die morgen open zijn, en de "Turkse en Marokkaanse" kruideniers natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons is de AH ook open.
Steenuiltje
12 jaar geleden
En wat gaan we dan allemaal kopen wat niet kan wachten tot maandag??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En, Haivon, waar is "bij ons"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, Haivon, onaardige reactie van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) Geeft niet hoor. Maar het doet er toch ook helemaal niet toe waar het is? Het was een reactie op de stelling dat de Jumbo alleen open zou zijn, dat is dus niet zo.
En voor de duidelijkheid: ik ga niet naar de supermarkt, niet op zondag en niet op 1 januari.
Sommige Albert Heijns zijn morgen ook open. (die bij mij in de buurt in ieder geval wel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige winkels wel, dan moet je op de site van de keten kijken of er bij jou in de buurt supermarkten open zijn.
Er zijn in elk geval een aantal Albert Heijns open morgen.
Je kunt ook je lokale Jan Linders bellen of ze morgen open zijn, maar dan wel snel zijn: veel supers gaan vandaag om 18 uur dicht.