Help! Ik kan mijn computer niet meer afsluiten. Dan zie ik alleen allemaal streepjes. Hoe kan dit?

Ik kan sinds kort mijn computer niet meer op de normale manier afsluiten. Dan zie ik allemaal streepjes en hij start automatisch weer opnieuw op.

Toegevoegd na 10 minuten:
Correctie: Met streepjes bedoel ik strepen over het hele beeldscherm en ze flikkeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
beschrijf de streepjes ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn meer strepen over het hele beeldscherm en ze flikkeren.
capthavoc
12 jaar geleden
Als het een oude crt is is ie waarschijnlijk versleten ?
anders zou ik eerst even kijken of de monitor kabel goed is aangesloten ? heb je een andere monitor ? om te proberen
als hij dus niet wil afsluiten en dus niet wil switchen van modus dan is er toch iets mis met je videokaart
misschien alleen de driver ?
heb je een nieuwe kaart er in gezet o.i.d ?

Het beste antwoord

Vanzelf opnieuw opstarten?
Ik raad je aan een herstelpunt op te starten van een datum voordat dit begon. Voor windows ga naar windows start --> bureau-accesoires --> systeemwerkset --> systeemherstel
Als dit niet werkt dan kan je het beste baar een expert brengen... Je kan helemaal ingewikkeld doen maar de kans dat dit fout kan gaan is groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als het alleen bij het uitschakelen is dan ligt het niet aan het beeldscherm. misschien zou je even een scan met je virusscanner kunnen uitvoeren en als die niks vind dan zou je (als je die een hebt) een backup kunnen gebuiken en vanaf de backup je pc gebruiken. of alle belangrijke bestanden eraf halen en gewoon ff je hele systeem schoonvegen want ik denk dat er dan iets mis is met de software, je zou ook nog alle kabeltjes kunnen controleren maar die gaan niet zo maar los en daar ligt het ok niet aan lijkt me.. succes ;)