Hoe moet ik een boekbespreking maken met Office Powerpoint?

Ik kom uit een land waar we niet zoveel met computers werken en wil ik dus weten hoe dia's werken enz... Een link is ook goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Pieter2011
12 jaar geleden
Handig om ook even op YouTube te kijken. Hier de eerste van 5 lessen die je er vindt: http://youtu.be/yr_0J1wF2iU

Het beste antwoord

powerpoint is een software pakket om presentaties mee te maken. Het basis gebruik betsaat uit een dia (Slide) welke je opvult met tekst. hou hier er rekening mee dat de dia geprojecteerd wordt op een muur, en dat letters kleiner dan 18 punten slecht leesbaar zijn. Het gaat er dus om zo min mogelijk tekst op de slide te krijgen. Het zijn de kernpunten van jke p[resentatie die er op komen.

Door met de rechtermuisknop op het presentatie overzicht aan de linkerkant te klikken kan je een nieuwe dia aanmaken.

Het overgaan van de ene naar de andere slide gaat door bv op de spatiebalk te drukken tijdens een presentatie. Om in de presentatie modus te komen moet je in het menu diavoorstelling 'vanaf begin' kiezen.

Er kan meer mee dan met word, dus je zal gewoon ermee aan de slag moeten gaan, en 'spelen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.computerhandleiding.nl/powerpoint/powerpoint-beginnen.html

Veel succes!