Het lijkt mij geen onbetrouwbare instelling. Maar het hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf, wat voor cursus je wilt gaan doen. Probeer er vooraf goed achter te komen wat de waarde van een eventueel diploma is. "Erkend" diploma zegt niet alles.

Er zijn maar weinig klachten te vinden op het internet. De site ziet er verzorgd uit, en de wervende teksten om met ze in zee te gaan zijn niet al te schreeuwend. Je mag 14 dagen gratis proberen, en je hebt ook een laagste prijs garantie.

Klik ook eens onderaan de pagina op referenties. Je ziet daar b.v. staan Rabobank, diverse ministeries en zelfs de Universiteit van Amsterdam. Ik raad je aan om dat zelf te controleren door contact op te nemen met Rabo etc. Als al die instanties en instellingen werkelijk tevreden zijn over Laudius dan hoef je je m.i. geen zorgen te maken.

Eén ding vind ik wel heel vreemd: op de site staat letterlijk dit: "......perfecte begeleiding door zeer ervaren vakdocenten. Mensen met een enorme staat van dienst en jarenlange praktijkervaring".

Maar als je op deze link klikt:
http://www.beautyweb.nl/forum/show_thread/2557
waar huiswerkcorrectoren worden gevraagd, dan vind ik het met die "enorme staat van dienst en praktijkervaring" een beetje tegenvallen. Er worden nauwelijks eisen gesteld, en het lijkt er bijna op, of iedereen dit thuiswerk kan gaan doen, als je maar "affiniteit" hebt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goed en betrouwbaar zijn relatieve begrippen. Als zoekmachine voor cursussen en opleidingen krijg en lees ik er weinig klachten over. Maar natuurlijk moet je je altijd beseffen dat bij een bepaalde prijs een bepaalde kwaliteit hoort. Je kunt voor een lage prijs natuurlijk geen professoren verwachten of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Dank je. Ik zit qua inkomen onder 'de armoedegrens' en wil graag stervensbegeleider worden. Vandaar dat ik bij Laudius keek, die hebben de laagste prijs. Maar als je dan een vlutpapiertje krijgt, of slechte begeleiding heb je er nog niks aan. Ik heb begrepen dat je beter niet naar NTI kan gaan, omdat ze heel slecht begeleiden. Maar ik heb ook weer heel andere, positieve verhalen over ze gelezen. Moeilijk hoor.