Marlboro Light, heet ineens Marlboro Gold...wat is er gold aan? behalve het streepje op de verpakking en op de sigaret?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
25K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé Naatje, begin nou niet over sigaretten te praten, nu Starbless net een dag gestopt is met roken. Ze zal het al zwaar genoeg hebben/krijgen zonder sigarettenmerken te lezen..........

Het beste antwoord

Marlboro light bestond al langer niet meer bij naam, omdat light de indruk wekt dat het minder ongezond is, terwijl sigaretten altijd erg ongezond zijn!
Nu heeft de marketing van marlboro bedacht dat ze het commercieeltechnisch maar Marlboro Gold moeten noemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik heb begrepen dat het puur is omdat mannen light kopen te vrouwelijk klinkt. net zoals met cola light, het werd zero omdat dat stoerder klinkt en mannen dus ook eerder zero zouden bestellen in een cage of bar, en dat zou dus beter voor de gezonheid zijn.
zo nu ook met marlboro, het klinkt iets stoerder dus verkoop het beter.

Toegevoegd na 37 seconden:
cage=cafe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame.!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi uitgelicht antwoord
Sigaretten mogen de term light niet meer bevatten, that's it.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de prijs!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hopen dat het dat oplevert: Gold,maar negeren wat het de rokers oplevert,in veel gevallen kanker!