Ik heb nou whatsapp gedownload op mijn blackberry, maar er staat dat ze een verificatie sms gaan versturen. hoeveel kost dat?

Dat wil ik dus niet, hoeveel kost dat ongeveer? ik heb een abbonement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het kost je waarschijnlijk 1 smsje. Je zegt dat je het niet wilt, maar je moet wel. Want zo controleren ze het nummer dat je gebruikt om te whatsappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kost je 1 smsje van maximaal 15 cent ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon uit je sms bundel, je hoeft niets extra te betalen.