Hoe kan ik alle fouten van mijn computer verwijderen?

Ik heb net mijn oude computer gescand en hij zegt dat hij 737 fouten heeft gevonden. Daarna stond er een site van een programma wat al de bestanden kon verwijderen ofzo, maar die kost iets van 30 euro :/ Zijn er ook programma's die je gratis kan downloaden en die even goed werken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (10)

registry repair is daar wel een goed programmaatje voor. Je moet dit alleen niet downloaden via de officieel site maar met bestandsbibiotheken als: filestube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG Antivirus is volgens mij een goeie. Het is een (gratis) antivirus programma en tevens scant het naar fouten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja! ik heb een fantastisch anti virus programma en die kan ook bestanden verwijderen die te veel ruimte innemen: Avast! Free antivirus, serieus hij is fantastisch ik heb al 2 jaar geen virussen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een perfect programma (wat eigenlijk elke PC zou moeten hebben) is Ccleaner. probeer eens uit, deze zoekt fouten in je register en verwijderd deze na goedkeuring van jou. ook ruimt dit programma talloze tijdelijke bestanden op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Korte pijn, formateren

Toegevoegd na 4 minuten:
Ccleaner verwijderd geen virussen of fouten in programma's. Dit dient enkel om gegevens die via surfen of downloaden achterblijven op de harde schijf. Leegt ineens ook je prullenbak en maakt de hele omweg die je moet afleggen om aan schijfopruiming te geraken overbodig. GEEN ANTIVIRUS PROGRAMMA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp de meeste antwoorden niet zo goed.
Het kan niet anders dan om een registerscanner gaan die 737 fouten heeft ontdekt. En voor die betaalde scanner zijn gewoon een aantal goede, gratis alternatieven te downloaden.

Mijn advies zou zijn: installeer Advanced Systemcare en klik op "Diepe onderhoudsscan". Dat zorgt ervoor dat het register eens flink wordt opgeschoond en ook de rest van je pc een schoonmaakbeurt krijgt. Alleen de optie "Harde schijf scan" zou ik niet aanvinken. Na de scan even klikken op "Repareer problemen" en de meeste registerfouten zullen nu zijn hersteld.

Een ander uitstekend programma is het gratis Eusing Free Registry Cleaner:
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm

Na afloop kun je je harde schijf nog even opschonen met b.v. Wise Disk Cleaner:
http://www.brothersoft.com/download-wise-disk-cleaner-free-60675.html
(Wise Registry Cleaner kun je beter niet installeren).
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
die advanced systemcare is prima uitstekend programma !
daarnaast zou ik malwarebytes nemen om die malware er af te krijgen www.malwarebytes.org
Windows live securety :) werkt perfect. Erg simpel en compact, en geeft het gelijk aan als er iets dreigends is.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
is ook prima !
maar zal deze fout niet weghalen omdat het geen virus is maar een scareware
Neem dit niet al te serieus.
Zelfs bij een nieuw geinstalleerd windows komen die programma's met honderden fouten. Opschonen kan nooit kwaad. Buiten alle genoemde tips is Revo uninstaller (gratis) ook geschikt voor opschonen. Je kiest dan voor gereedschap/junkfiles opruimen/scannen/verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik zelf tweaknow powerpack, dit is echt gratis (zonder vage keys zoals hierboven) en het werkt echt top.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He!

Uit eigen ervaring weet ik dat een heleboel van zulke programma's hartstikke nep zijn. Zoals een die jij hebt, ze zeggen op de website dat je alle fouten kunt verwijderen. Vervolgens scan je je pc ermee en geeft 737 fouten, gegarandeerd ze geven er meer op dan het er werkelijk zijn. Dit zijn gewoon verkoop trucjes, ze willen dat jij denkt "Oh ik heb zoveel fouten laat ik het programma maar kopen". Trap hier alsjeblieft niet in!

Programma's die wel goed werken en vertrouwlijk zijn:

- Ccleaner;
http://www.piriform.com/ccleaner

- Advanced System Care
http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

Ik herhaal het nogmaals er zijn een hele boel programma's die meer fouten aan geven dan dat er werkelijk zijn, trap er niet in door het dan te kopen!

Veel succes!