Wat is een goed merk voor corrigerend ondergoed?

Heeft er iemand ervaring met een bepaalde soort. Iets om mijn buikje weg te werken?

Toegevoegd na 9 minuten:
En dan ook nog van het soort, waar mijn vriend niet gillend van wegloopt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
9.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan heet je ook nog platje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha....Klopt dat is niet vanwege mijn uiterlijk!!

Het beste antwoord

De producten van Magic Body Fashion werken heel goed. Kijk op de site! De Magic Slimdress zit lekker en ziet er heel mooi uit. Gewoon als een sexy onderjurkje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 omdat er gewoon wordt geantwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, ziet er trouwens goed uit de site! Heb je ook ervaring met de magic tanktop? Het strakke hempje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog niet, maar ik ben wel van plan er 1 te bestellen, zo enthousiast ben ik over de Slimdress. Ik laat het je wel weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede site ... +1
Maar bij die dingen met lange pijpen (tot de knie) vraag ik me wel af hoe ik zou moeten plassen als ik hem aanheb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad niet handig.........zucht, vrouwen hebben het zwaar;)

Andere antwoorden (12)

hahaha je zal moeten beginnen met lijnen.En buikspier oefeningen moeten doen .ik geloof niet in corrigerend ondergoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen antwoord op mijn vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat geen corrigerend ondergoed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel vroeger had mijn moeder een corset aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, corset, daar schreef ik net over in mijn antwoord! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bestaat wel, jij vind het alleen niet werken. Dat kan maar sla deze vraag dan over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha ja ok dat had mijn moeder ook maar zag je nog haar zwembandje ,kijk eens bij Cette op google?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld klopperij is het vaak omdat het duur is en niet helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee josefine, mischien heb je ook wel gelijk:)
een truitje erover doet vaak ook al wonderen.maakt je iets langer en slanker,ondergoed kan alleen maar strak gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen direct antwoord, maar wel relevant - denk ik althans.

Strak ondergoed, of een corset (want daar praat je in feite over) is niet de beste oplossing. Je vervormt het lichaam. Je knelt de bloedsomloop af, en je belemmert de natuurlijke ademhaling. Beide zorgen voor een ongemakkelijk gevoel, en zullen op den duur leiden tot klachten.

Ik denk dat je meer gebaat bent bij ofwel acceptatie, ofwel afslanken door een combinatie van een goed voedingspatroon en vooral veel beweging.

Acceptatie is het makkelijkst, maar ook het moeilijkst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is dat corrigerend ondergoed wel eng groot moet zijn. Als je een klein lapje heel strak om je buik heen sjort, puikt de rest er gegarandeerd nog veel grotesker uit dan wanneer je geen 'corrigerend' ondergoed had aangeschaft.

Je kunt hoogstens variëren met de kleur, maar verder? Als je corrigerend ondergoed wil, zit je vast aan "scary stomach in-holding pants popular with grannies the world over." (Bridget Jones)

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie:

'puikt' ---> 'puilt'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk houd ik altijd mijn buik in, maar door de bult die ik dan op mijn rug krijg, schiet ik er eigenlijk niet levend van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou toch een een andere bron gaan raadplegen als ik jou was. Word jij wijzer en wij ook!
Ligt er een beetje aan of je het over mannen- of vrouwen ondergoed hebt. Op je avatar staat een meneer, dus ik weet het niet. Wat betreft vrouwen kan ik je vertellen, dat ik niet echt dik ben of zo, maar ik draag graag een body, dat houdt inderdaad de vetrolletjes een beetje in toom en je hebt geen last meer van een knellende bh ( bij de sluiting op de rug) en de maag/buik partij zit lekker glad. Zoiets als op de foto (ben ik niet zelf hoor :-)). Je hebt ze ook in andere kleuren en met kant en een tikje uitdagend cq ondeugend. Te koop in elke lingeriezaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een man zou zijn , en je was het op de foto......Maar ik ben een vrouw en bedankt voor de tip!
Ik draag meestal dat van Triumph en bij Hunkemoller hebben ze ook heel goede en mooie spulletjes.. Hema heeft fijne broekjes en online kun je bij Ulla Popken en Bon Prix tegen wat lagere prijzen heel goed terecht.. succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!
Volgens my Health City of David Loyd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vormhemd kun je bij Neckermann voor 12,95 kopen, of 'vormhemd' een typische term is voor Neckermann maar daar kun je het vinden. Mijn vrouw heeft het (niet nodig, maar goed) en is er tevreden over.
14 jaar geleden
Nou van echt corrigerend ondergoed loopt elke man gillend weg. Zelf heb ik een corrigerende broek van Hans Textiel die loopt van net onder de borsten tot net boven mijn knieen zodat dat ene superstrakke jurkje net even iets gladder eruit ziet, goed eigenlijk heb ik het niet nodig maar je wilt toch wat he?!. Het nadeel van zulke kleding is echter dat als je bv iets draagt om de buik platter te maken dat hij alles omhoogduwt naar je middel en of als je de bovenbenen platter wil maken druk je alles naar je knieen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn verschillende merken, maar ik vind Spanx het best.
Gewoon op internet zoeken naar shapewear of naar Spanx.
(sorry kan geen bron toevoegen, mijn internet access word beperkt hier op m'n werk en heeel vreemd maar ik mag geen halfblote dams op m'n scherm hebben blijkbaar)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en die gillende vriend... tja echte shapewear zal altijd erg oog-onvriendelijk blijven ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor heren is er van HOM een lijn met corrigerend ondergoed.