Waar kan je itunes kaart kopen van 5euro, en hoe doe je dat dan?

Ik wil graag ee itunes kaart kopen maar ik weet niet waar en hoe want als je betaal middel moet kiezen staat er amex , vista, en cretidcard welke miet ik dan nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Van € 5 kun je ze niet kopen. Ze zijn minimaal € 15, die kun je kopen bij o.a. Free Record Shop en Dixons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan iTuneskaarten kopen bijv. bij de BCC, van 15,- 25,- en 50,-. Maar zo te zien in uw bijschrift en bij de bovenste vermelding zie ik dat je maar 1 spel nodig heeft. Dan moet je een van die creditcards hebben, en moet je rekeningnummer invullen. Dan halen ze die 0,79 cent of hoeveel het ook is ervan af. Als u geen van die creditcards heeft, dan zou ik toch maar voor die 15,- kaart kiezen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een van die creditcards hebt, kan je daarmee betalen. maar anders moet je een ituneskaart kopen... bedoel je dat?
Klik in itunes op een gratis App, download nu. Dan selecteer je dat je een nieuwe account wil aanmaken. Volg de stappen. maar omdat je op een gratis app hebt geklikt staat er naast alle creditcards "geen" daar bedoelen ze mee dat je geen creditcard of wat dan ook hoeft in te vullen. Daarna volg je gewoon de stappen.. Als je toch
Nog zo"n Itunes Giftcard wilt inwisselen, kun je in Itunes in die rechter colum, "Inwisselen" selecteren en je code invoeren. good Luck ;)