Ik heb per ongeluk babylon ingesteld als zoekmachine. Hoe kan ik google terug instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke browser?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij is dat ook overkomen, grrr! Samen met een ander programma die Babylon-sh*t geïnstalleerd. Het is lastig om daar weer vanaf te komen. Ik gebruik Firefox. Het is me gelukt Babylon op de achtergrond te dringen, behalve als ik een nieuw tabblad open. Dan verschijnt nog steeds de Babylon-zoekpagina. Tips om dat te veranderen, zodat ik weer een leeg nieuwe tabblad krijg, zijn welkom!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Ik wou iets downloaden, een spel ofzo, en plots kwam dat babylon gedoe! En mij browser is google chrome
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met je vraag dat Babylon nu startpagina op je browser is geworden? Of bedoel je dat het zoekvenstertje in je browser (bij mij zit dat rechtsboven) Babylon de standaard zoekmachine heeft gemaakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is myn startpagina maar als ik iets typ daar waar je de site moet typen en het is verkeerd of onvolledig komen alle resultaten ook via babylon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- probeer babylon te verwijderen via Configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen - stel een nieuwe startpagina in - doe wat Roel1973 in zijn antwoord zegt. Maar dat is niet genoeg, zoals gezegd, want ik kom Babylon helaas nog steeds tegen op mijn nieuwe tabbladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die babylon is precies n virus xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja, er was ook nog zo'n verschrikkelijke Babylon toolbar. Die heb ik niet kunnen verwijderen, wel verbergen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die dingen vind ik nie in google chrome hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoera, de Babylon-tabbladen ben ik nu ook kwijt.
Hier vond ik de oplossing:
http://www.goeievraag.nl/vraag/geeft-nieuw-tab-blad-internet.228685 Helaas weet ik niet of deze oplossing ook op Chrome van toepassing is. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat nie :(

Antwoorden (1)

Bij (mijn) Internet Explorer doe je dat als volgt:

1) Ga rechtsboven naar het vergrootglas.
2) De actieve zoekmachines verschijnen in een groot vak.
3) Kies Babylon en druk op de knop "Verwijderen".
4) Kies Google en druk op de knop "Als standaard instellen"

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook via de volgende menu's (als je dat vergrootglas niet hebt, rechtsboven):

1) Menu "Extra"
2) Kies daar "Internetopties"
3) Ga naar tab "Algemeen"
4) Kies bij "Standaard zoekinstellingen" de knop "Wijzigen"
5) De actieve zoekmachines verschijnen in een groot vak.
6) Kies Babylon en druk op de knop "Verwijderen".
7) Kies Google en druk op de knop "Als standaard instellen"