hoe krijg ik m`n pc weer werkend? het is een ACER ASPIRE X3910 E5500 en ik kom niet verder dan het begin scherm van acer en het bootmenu

ik heb een acer pc die sinds het un installeren van kaspersky security niet meer opstart
het lampje van aan wordt blauw zoals normaal bij het opstarten en ook krijg ik het begin scherm te zien, gelijk daarna wordt het donkergrijs/zwart en dat blijft het
ik heb m`n back up dvd`s erin gedaan en door middel van f12 kom ik in het boot menu waarna ik de dvd selecteer dan laad hij de windows gegevens en hij begint met acer recovery waarin ik moet aangeven welke taal en op oke moet drukken
nederlands aangevinkt zoals gewenst en op oke gedrukt vraagt hij om een keuze te maken uit welk systeemherstel (die van een bepaalde datum pakt hij niet maar staat wel donker ipv licht groen wat hij vanmiddag deed dus er is wel iets verandert, want vanmiddag had ik nog maar 1 keuze)
hij heeft de in totaal 3 dvd`s erin gehad na elkaar, natuurlijk pas op het moment dat de pc erom vroeg (doe nu dvd 2 erin enz) steeds als hij bij dvd 3 is en zegt dat ik op oke moet drukken om opnieuw op te starten begint ie weer vanaf het begin met het eerste scherm van acer en dan weer niks... wat is hier aan de hand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

c:// crash , herinstall
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je pc herinstalleren in dit geval....mochten er belangrijke dingen op staan, dan c:/ extern zetten en backuppen