Waar koop je parelsuiker en melkpoeder om een suikerbrood mee te bakken?

Vandaag wilde ik een suikerbrood bakken in mijn broodbakmachine. In de Plus supermarkt kon ik de ingredienten: parelsuiker en melkpoeder niet vinden. Weet iemand waar je die kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
11.9K

Het beste antwoord

Als er een molen bij je in de buurt is, kun je daar al je spullen halen. Melkpoeder kun je kopen bij AH, een geel pakje van Campina dat heet Elk en staat naast de houdbare melk.
Een natuurwinkel of een reformhuis, verkopen ook deze spullen.
Maar PAS OP met parelsuiker in een broodbakmachine, deze beschadigd de bakvorm aan de binnenkant.
Ik heb dit zelf ook eens gedaan, met als gevolg dat het brood altijd in die beschadigde hoek bleef hangen, als ik het brood er uit haalde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.bakkertjethuis.nl/site/

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.soezie.com/Default.aspx?tabid=1227

of deze (kon het bij die 1e zelf ook niet meer zo gauw terugvinden)