Hoe kan ik internet krijgen op lycamobile kan iemand me helpen??

Hoi mij lukt het niet om internet te krijgen via lycamobile ik heb al op internet site van hun gekeken maar niks helpt .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bel de cs nummer is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Lyca kan je de instellingen ophalen voor je telefoon. Je krijgt 300MB, daarna betaal je €0.13ct per MB. De site loopt zelf een beetje achter. Aanbieding is geldig tot 31-07. Dus of er nieuwe akties zijn is niet bekend.
Ortel is een alternatief. Daar is het ook mogelijk om internet te krijgen. Dit gaat via het KPN netwerk. zie www.ortel.nl