hoe verf ik tegels in de keuken en badkamer

ik wil graag mijn tegels in de keuken schilderen . nu heb ik gehoord dat er inmiddels speciale tegelverf bestaat. is deze in alle kleuren of alleen in bepaalde kleuren en moet je verschillende verf gebruiken voor keuken en badkamer.
en waar kun je deze verf kopen in nederland ( ik woon in het buitenland) en hier kan ik deze verf zeer zeker niet krijgen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Eerst een primer daarna de kleur die je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is speciale tegelverf bv van Flexa. Deze is te bestellen via Kelkoo. Ik heb dit zelf nooit gedaan.
Wel heeft de vorige eigenaar van dit huis de tegels geverfd. Denk goed na wat je met de voegen doet, want dat is niet makkelijk af te werken.
Succes

Toegevoegd na 12 minuten:
en verven met een rollertje natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wandtegels zijn prima te schilderen met speciale tegelverf.
Je hoeft niet eerst een primer of grondverf aan te brengen. Het is een kant-en-klare verf die gelijk gebruikt kan worden. Verkrijgbaar in verschillende kleuren
Je brengt de verf aan met een kwast en rolt hem na met een roller.
In Nederland is deze verf te koop bij bouwmarkten als Praxis en Gamma
Het merk van de tegelverf is: intertnational. Voor produktinformatie: zie derde link
Je kunt het ook wel online kopen (zie tweede link)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een kwast of roller haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst een 2 componenten hechtprimer gebruiken, en daarna een 2 componeten aflak. of een polyuretaanlak dit voor een optimale hechting en krasvast en watervast oppervlak!