Hoe krijg ik nummers van mijn simkaart, in mijn telefoon bij contacten?

Ik heb een nieuwe telefoon, een nokia. Ik had dacht ik, alle nummers op mijn simkaart staan in mijn oude telefoon. Maar toen mijn simkaart in mijn nieuwe telefoon ging, merkte ik dat ik nummers miste.. Ik stopte hem weer terug in mijn oude telefoon, en zette de ontbrekende nummers op mijn simkaart ipv op mijn telefoongeheugen. Toen ik die voor de 2e x in mijn nieuwe telefoon deed, kwamen ze niet automatisch bij contacten. Hoe krijg ik ze daar..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

in het menu Contacten > Opties > SIM-contacten > SIMtelefoonboek,
de namen aanvinken die u wilt kopiëren en dan Opties >
Kopie naar Contact..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij opties > simcontacten niet. Ik heb wel simnummers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar is het enige wat je kan kiezen nrs vaste contacten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik heb de instelling gevonden volgens mij, alsnog bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok het is je alsnog gelukt dus. Geen dank hoor :-)