alternatieven voor upc en digitenne?

upc kabel tv kost rond de €17 p/m (in deze regio). digitenne kost €9. het aanbod van digitenne is wat beperkt. stel dat je bepaalde (radio) zenders mist bij digitenne, zijn er dan nog alternatieven voor upc die rond of onder de €17 p/m zijn en waarbij je wel wat meer zenders hebt dan digitenne?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij digitenne ook zenders bij kopen. Maar bij UPC kun je via UPC demand ook films kijken. Even goed de zenders onthouden die je vaak kijkt. Geen BBC bij digitenne bijv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je niet digitale televisie van kpn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Nanceislief: Geen BBC op Digitenne???
op televisiekanalen 13 en 14 BBC 1 en BBC 2,
op radiokanalen kom ik BBC radio 1 t/m 4 tegen!

Het beste antwoord

Met een schotel zal je goedkoper uit zijn ,basis abonnement vanaf 9,95 euro.
http://www.canaldigitaal.nl/televisie/overzicht.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Schotel, is ong net zo duur als de kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens iTV van KPN. Heeft niet iets meer opties dan Digitenne, maar Digitenne blijft gewoon beschikbaar voor de overige televisies in Huis.

Als Alles-in-1 pakket is dit natuurlijk veruit het voordeligst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bedankt voor de tip, maar de persoon die het wil, hoeft geen internet.