Jumpstyle, hardcore, house en techno, dus muziek met een goede ritme en bass. Bijvoorbeeld Eiffel 65 i'm blue jumpstyle remix en meet her at love parade en sandstorm remix.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
chil.
bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hardstyle?? Beetje het zelfde
De rapper 'steen' is lekker om mee te trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind jumpstyle, en hardcore enzo helemaal niet fijn om op hard te lopen. Ik raad aan om gewoon je eigen muziek te gebruiken, houdt er in ieder geval rekening mee dat je heel vaak automatisch op het ritme van de muziek gaat lopen (de meeste mensen in ieder geval) en dan ga je op snelle muziek sneller lopen en op langzamere muziek langzamer.. Veel plezier alvast! ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik pak altijd sneller afgespeelde liedjes dan normaal, bijv. een dance mix maar dan versneld.
Krijg je echt meer energie en zin van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie hiphop klassiekers of old school hiphop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de auto luister ik altijd hardcore, maar als ik fiets (sport) luister ik meestal metallica.. opbouwende nummers die steeds harder gaan.. probeer dan maar eens langzamer te gaan lopen.

succes