Ik wil graag gratis online film kijken met nederlandse ondertiteling. Maar dan wel zonder tijdslimiet. Weten jullie daar een site voor? bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

Volgens mij is eumovies(bron) iets voor jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tonightwewatchmovies.com! Beter als al die andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon utorrent downloaden en via isohunt.com films downloaden, dan heb je geen last van tijdslimiet enzo, betere kwaliteit en je kan er nederlandse ondertiteling onder zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nufilmkijken.nl deze site heeft regelmatig films met ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ond-films.com

Veel keuze maar je hebt een tijdslimiet van 72 minuten.