Shockwave flash plug in

Ik kan geen filmpjes of spelletjes meer doen want dan loopt de computer vast en geeft die aan dat mijn shockwave flash plug in niet meer werkt. Ik heb al geprobeerde de nieuwste versie te downloaden maar hij doet het nog steeds niet.. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Een beschadigd OCX bestand kan mogelijk worden gerepareerd door het bestand "swflash.ocx" te verwijderen en Flash Plug In opnieuw vanaf de Macromedia website te installeren.

Voor Windows XP ( en hoger) te vinden in de volgende map:
C:\Windows\System32\Macromed\ Flash

Flash player wordt nog niet herkend ?

Probleem:
Flash player wordt niet herkend, zelfs niet na het opnieuw installeren van de plug-in.

Oplossing:
Als u Microsoft Internet Explorer gebruikt en de Flash Player heeft geïnstalleerd, en toch nog geen toegang tot de website kunt krijgen, kan dit liggen aan:
Beveiligingsinstellingen
Check de Internet Explorer beveiligingsinstellingen om er zeker van te zijn dat Flash bestanden niet worden geblokkeerd..
Windows
1. Kies "Internet Options" uit het menu "Tools".
2. Kies de knop "Security".
3. Stel het beveiligingsniveau voor het Internet in op "Medium".
N.B.: als men het beveiligingsniveau instelt op "Hoog" (meest veilig) worden Flash bestanden geblokkeerd en zal toegang tot deze site onmogelijk zijn.

Cache leegmaken in Internet Explorer:
Kies "Internet Options" (Internet-Opties} uit het menu "Tools" (Extra).
Kies het tabblad "General" (Algemeen).
Klik op de knop "Empty Now" (Bestanden verwijderen).

Als U deze zaken heeft gedaan,zou het moeten werken.

PS: Vergeet niet,dat als U iets verwijderd heeft,dat het dan verstandig is opnieuw de PC te starten.

Groet:Zoekertje