Kun je op Skype ook de gegevens van je gevoerde gesprekken wissen?

Ik bedoel de teksten blijven, staan als je hebt geprobeerd iemand te bereiken. Je kan ze wel in een geschiedenis plaatsen, maar ik kan ze niet verwijderen.
Of is dat helemaal niet mogelijk??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via Extra > Instellingen > Privacy kun je bij Bewaar historie aanvinken of je deze info wilt bewaren. Met de wisknop kun je e.e.a. later verdwijnen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter hartstikke goed. Ik ga hem afsluiten met jou uiteraard als beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het perfecte antwoord.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij wel, dan moet je gewoon effe bij de instellingen rommelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb overal gekeken, maar kan niets vinden.
Alle gegevens ook van vrienden die ik niet heb kunnen bereiken blijven staan. Het is een hele rits waar ik niets mee kan.
Trouwens dat minnetje is niet van mij. Ik snap nog steeds niet dat als iemand zo iets doet bij een vrij normaal antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo zeuren, het is zondag en Ajax heeft verloren.
Mijn dag is weer goed.