Wat zijn genitale wratten??

Ik wil aw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Kimath
13 jaar geleden
'Ik wil aw' ? Wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij wil antwoord :P

Antwoorden (3)

Dat zijn wratten op je genitalien, oftewel je
geslachtsdelen.

Wratten, genitale
(condyloma, vijg-wratten, hanekam-wratten) Wratten op of in de buurt van de geslachtsorganen en anus die vooral tijdens de zwangerschap en bij gonorroe (= druiper) ontstaan op vochtige huidgedeelten, zoals de schaamlippen, vagina, vulva, anus, bilspleet en eikel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn wratten op en rondom je geslachtsdelen en die moet je laten verwijderen want ze zijn besmettelijk.

Ik heb gehoord dat ze als het ware vallen onder de SOA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even bij google onder "gentiale" en je ziet boven aan de zoekopdracht staan "gentiale wratten" daarin staat een uitgebreide uitleg.
Gentiale wratten is een virus wat bijna altijd ontstaat tijdens de geslachts gemeenschap.
groetjes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet gentiale intypen hoor, maar ""genitale""
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor typ jij maar in bij google dan zou je zien dat je mij niet pakt op een spelfout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wedden dat je bij mastruberen ook nogal wat treffers krijgt? Ik probeer het niet eens want ik vind dat zonde van mijn energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er ook nog andere mensen moeite hebben met
Typen, zoals jij. Maar de correcte spelling is toch egt GENITALE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een beetje meer respect voor juf Ineke kan ook geen kwaad. :-)
Kimath
13 jaar geleden
Zomaar iets googlen is soms gevaarlijk, je weet maar nooit wat er bij de afbeeldingen staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OOk als je per ongeluk gentiaal intikt krijg je maar één foute hit en meteen daaronder ZO veel goeie, dat je over een spelfout niet hoeft te struikelen.
Bovendien is voor vrijwel elke foute spelwijze van vrijwel elk woord ook wel minimaal één hit te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het geen geniale wratten zijn :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HaHa geniale wratten....
Amadea
13 jaar geleden
@TDTilbo En echt schrijf je toch echt met ch, net zoals je toch ook met ch schrijft. Dat vind ik toch zo merkwaardig, dat al die iPhoners dat fout schrijven....