Waarom kan ik met internet explorer google niet als standaard zoekmachine installeren (rechts bovenin het zoek vak)

Toegevoegd na 1 minuut:
*installeren = instellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Doe het volgende :

Druk als je I.E open hebt staan op Alt . Nu krijg je bovenin 6 opties te zien. Jij gaat naar EXTRA >>>Invoegtoepassingen beheren ( ergens halverwege) >> Click er op >>>DRuk nu aan de linkerkant op ZOEKMACHINES>> Nu kun je zelf aangeven door op Google Zoekmachine te drukken,dat deze (voortaan) jouw zoekmachine moet zijn >> Rechtsonderin kun je daarvoor op Äls standaardinvoegtoepassing gebruiken "drukken. Hier kun je dus tevens andere werkbalkjes uitschakelen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan wel, moet je even bij instellingen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga altijd naar http://mycroft.mozdev.org als ik zoekmachine-definities wil toevoegen aan Internet Explorer (IE). IE ondersteunt daarvoor namelijk het OpenSearch-formaat en laat dat nu net hetzelfde formaat zijn als wat de Mozilla-browsers ondersteunen. Dat betekent dat de definities die voor de Mozilla-browsers (zoals Firefox) gemaakt zijn ook werken voor IE.

Vervolgens voer ik daar in het zoekvak bijvoorbeeld "Google NL" (zonder de aanhalingstekens) in. Dan krijg ik een lijst met zoekresultaten. Daarin klik ik dan op "Google NL - het Internet" en vervolgens zal IE vragen of je die zoekmachine-definitie wilt toevoegen. Ook vraagt IE direct of je deze als standaard-zoekmachine wilt gebruiken, dus daar kies ik ook altijd voor.

Evenzo kun je via de zoekfunctie van MozDev nog veel meer zoekmachines aan IE toevoegen. Het schijnt dat die site er al vele duizenden heeft, dus zoek maar iets leuks uit.