Hebben jullie problemen met whatsapp?

Bij mij geeft die vaak aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Internet is goed aangesloten, want je via safari lukt alles.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Ja ik kan nergens pushberichten inschakelen ook niet bij instellingen zoals aangegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat voor telefoon heb je?
Ik ondervind totaal geen problemen. De app er opnieuw opzetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al eerder geprobeerd. Hij verzendt de berichten niet altijd. Dan komt er een rood uitroepteken de staan.
Twee veel voorkomende kwesties die dit probleem veroorzaken zijn: een verouderde versie van whatsapp en een internet abonnement met een datalimiet van 250mb. Als je een blackberry hebt n open whatsapp. Klik op de blackberry knop. Kies de optie " over" en kies dan latest WhatsApp downloaden. ( Kan ook met andere telefoons maar dan moet je zelf even uitzoeken met welke knop)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had gehoopt dat het hieraan lag, maar het is geen van beide. Helaas..
Als je problemen hebt in de app store, moet je de app opzoeken. Ga helemaal naar beneden en druk op probleem melden. Meld je probleem en er wordt aan gewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is zal die binnenkort weer werken. Ik had vandaag ook problemen bij de app vi plus en nu is het opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou super zijn!