In principe is wifi alleen verkrijgbaar via een provider.
Bij diverse bedrijven Hotels, vakantieparken de al eerder genoemde Mc Donalds stellen hun gasten in de gelegenheid hier gebruik van te maken.
xs4all geeft de abonnees een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je als extra dienst gebruik kunt maken van hotspots. En dan heb je nog de dongel of gprs.
FRank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn organisaties en bedrijven die WiFi gratis ter beschikking stellen voor hun bezoekers en gasten, maar het systeem is natuurlijk niet gratis. Maar het maakt niet uit hoeveel mensen er gebruik van maken als je eenmaal een WiFi-aansluiting hebt, het abonnement is all-in. Dus dat is gewoon service.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou hetzelfde antwoord geven. Ik snap de min niet. Van mij een dikke +
Amadea
13 jaar geleden
Blijkbaar heb ik een min-naar, want de anderen hier kunnen nog geen duimpjes uitdelen. Achterbaks is dat eigenlijk.... Dank je, Hannes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter compensatie van die domme minnaar van mij ook een dikke +
De internet provider ik betaal aan de provider en dan kan ik kiezen een draad netwerk( dus kabel) of draadloos (wifi) bij bedrijven die het gratis aanbieden (bijv mcdonalds) doen ze het als een gunst voor de klanten

Er zijn ook bedrijven die er wel geld mee willen verdienen bijvoorbeeld internet cafee's door middel van inloggen enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja bij de macdonalds hahaha