Zorg dat je ingelogd bent.

Daarna ga je naar Manager - Seizoenskaarten - Gratis Kaarten en dan kies je daar een enquete uit en vul je die in.

Let goed op dat het email adres wat je bij je profiel hebt opgegeven dat je dat ook bij de enquetes gebruikt anders krijg je de kaarten niet.

Toegevoegd na 30 seconden:
Het duurt meestal ook een paar dagen voor je ze krijgt dus niet te ongeduldig worden.