Waar kun je golden syrup/corn syrup kopen?

Dit heb ik nodig voor een chocoladetaart. Ik heb op internet gekeken, waar sommigen beweren dat AH golden syrup verkoopt onder de naam "Lyle", maar dit kon ik niet vinden op de webwinkel van AH. Gewone stroop is voor mij geen alternatief, want ik moet het door chocolade roeren en gewone stroop is daar te dik voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
46.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht dat maple sirop het zelfde is, en dat komt uit de vs/Canada.

Het beste antwoord

Je kunt het proberen bij Ton Beeren, deze zaak heeft engelse delicatessen. Hier het adres:
Wagenweg 86 2012 NH Haarlem
telefoon:023 - 534 09 98
email:info[at]cuisinier[dot]nl

Hoop voor je dat het lukt, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ik kom heel vaak bij de wagenweg, ga zeker even kijken:)

Andere antwoorden (4)

Grotere AH´s (XL) verkopen als het goed is gewoon Lyle's golden syrup (die bij mij in de buurt in ieder geval wel). Je kunt ook ahornsiroop kopen dat is ongeveer hetzelfde. Toko's willen het ook nog wel eens verkopen.

Reformwinkels hebben ook verschillende stropen, daar kun je ook terecht.

Anders kun je ook gewone stroop gebruiken, hoewel die nog net iets zoeter is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei ik dus, Lyle staat niet op de webwinkel van AH. En volgens mij heb je dit antwoord van een internetforum gekopieerd want ik heb dit precies hetzelfde een uur geleden gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hartelijk bedankt voor de moeite zeggen ze dan beleefd:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
c "+", ik vind dat je die plus verdient en zeker niet de reactie op je antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ai.. gelijk de nageltjes uit mvrtimmit?
De AH-XL bij mij verkoopt het ook gewoon. Plusje voor mariejose, want ook een gewone stroop is wel te gebruiken, maar dan iets minder gebruiken, of iets verdunnen.
:-)
Bij de AH webwinkel verkopen ze lang niet alle producten die bij de AH winkels te koop zijn. Dus het is zeker de moeite van het proberen waard om zelf even langs een (Grotere) AH te gaan. Wil je niet voor niets gaan (omdat je normaal nooit bij AH komt) , dan kun je de betreffende AH vestiging natuurlijk ook gewoon even bellen, en vragen of ze het verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online zeker bij Thomas Green's
www.thomasgreen.nl
Klik op "shop on line" en daarna op "jams,honey,syrups & spreads",et voila Golden Syrup.
En hier wordt het ook verkocht in de natuurvoedingswinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer te koop bij AH of Jumbo.
Wel online bij de Groene Luifel in Sluis.
Besteld en de blikjes dag later al ontvangen. Heb weer een mooie voorraad.
Blij mee!!!
Jolanda